Job 14 van 66


Report this listing

Solliciteren



hr inhouse consultant


Functie

Ben jij de multitasking expert die moeiteloos meerdere ballen in de lucht kan houden? Werk je graag met en voor mensen en wil je het verschil voor hen maken? Randstad zoekt een partner for talent om ons team te versterken voor onze Inhouseklant te Lokeren.

Fijn weetje: je zal in een werkomgeving terechtkomen waar de geur van vers brood je dagdagelijks tegemoet komt!

Je bent verantwoordelijk voor het wervingsproces van a tot z maar je speelt ook een cruciale rol in de ontwikkeling van onze talenten. Jouw taken omvatten onder andere:

Wervingsproces: Beheren van het volledige wervingsproces voor productie arbeiders.

Evaluatiegesprekken: Voeren van evaluatiegesprekken om de prestaties en ontwikkelingsbehoeften van medewerkers te bespreken.

Sollicitatiegesprekken: Voeren van sollicitatiegesprekken en zorgvuldig selecteren van geschikte kandidaten.

Aanspreekpunt: Fungeren als het centrale aanspreekpunt voor alle starters en werkenden

Samenwerking: Onderhouden van nauwe samenwerkingen met leidinggevenden op de werkvloer en HR

Proactieve communicatie: Proactief deelnemen aan meetings en communiceren van de voortgang en uitdagingen.Verbeteringen: Kritisch evalueren van processen en het doen van verbetervoorstellen.

Dit is een interne vacature om te werken bij Randstad. Gelieve rechtstreeks via deze link https://www.randstad.be/nl/over-ons/werken-bij-randstad/interne-vacatures/hr-inhouse-consultant_lokeren_AFASRSNL-2991/ te solliciteren.

Bedrijfsprofiel:

Bij Randstad ben je meer dan iemands volgende baan. Je bent het telefoontje dat iemands wereld verandert. De brug tussen vandaag en het vervolg van een carrière. De opleidingen en doorgroeikansen zorgen ervoor dat jij verder kan groeien. Bij Randstad bouw je niet enkel aan het carrièrepad van een ander, maar ook aan dat van jou. We hechten daarbij veel belang aan de balans tussen werk en privé. Daar ligt onze kracht.

Gelijkekansenbeleid Randstad Group

Bij Randstad Group streven we naar gelijke kansen voor iedereen en hanteren we een competentiegerichte selectieprocedure. Alle gekwalificeerde kandidaten zijn welkom, ongeacht leeftijd, seksuele geaardheid, nationaliteit, geloof, geslacht, handicap, enzovoorts. We gaan voor een inclusieve werkomgeving waarin diversiteit wordt omarmd en discriminatie en intimidatie niet worden getolereerd. Wij willen een afspiegeling te zijn van de maatschappij waarin we actief zijn; dat maakt onze organisatie sterker en veerkrachtiger.

Jouw profiel

Deze functie wordt uitgeoefend op Bachelor en/of Master denkniveau. Werken voor en mét mensen staat bij ons centraal. Jouw empathie, klantgerichtheid, commerciële drive en werkgoesting zijn het meest belangrijk.

Als HR inhouse consultant moet je wel stressbestendig zijn want het kan al eens een echte uitdaging zijn of een race tegen de klok om alles rond te krijgen. Maar in de plaats krijg je een job met heel veel variatie en opportuniteiten.

Plannen en organiseren zijn jouw ding. Planningen invullen en puzzelen tot ze kloppen, geven jou een kick.

10 goede redenen om te solliciteren: 1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer. 2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn 3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat 4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand 5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie 6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname 7. Laptop + smartphone + data abonnement 8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket) 9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering) 10. Interessante bonusregeling Solliciteren? Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

  • De vraag identificeren en de noden van de klant analyseren (promotie, opleiding, integratie, ...)
  • Dossiers van vacatures beheren (inschrijving, opvolging van de vervulling, ...)
  • Activiteiten: Preselectie van kandidaten bij aanwervingen
  • Dossiers van werkzoekenden beheren
  • Klanten onthalen en informeren (tewerkstellingsmaatregelen, vergoeding, opleidingsmogelijkheden, ...)
  • De klant begeleiden bij de te ondernemen stappen
    De acties opvolgen en een voortgangstraject voorstellen

Aanbod

10 goede redenen om te solliciteren:

1. Werken bij Randstad, is werken bij een top employer.

2. We leggen de focus op een inclusieve bedrijfscultuur: gelijke kansen voor iedereen zodat je jezelf kan zijn

3. Focus op jouw groei en ontwikkeling :feedbackgesprekken, een persoonlijke learning coach en een ontwikkelingstraject op maat

4. Een aantrekkelijke verloning afhankelijk van werkervaring + netto onkostenvergoeding van 75€/maand

5. Maaltijdcheques van 8€/dag, ecocheques tot 250€/jaar, vakantiegeld én eindejaarspremie

6. 20 dagen vakantie + 12 adv vrij te kiezen in opname

7. Laptop + smartphone + data abonnement

8. Een bedrijfswagen en tankkaart (optie in flexibel verloningspakket)

9. Extralegaal pensioen plan, hospitalisatie- en groepsverzekering (incl. overlijdensdekking en invaliditeitsverzekering)

10. Interessante bonusregeling

Solliciteren?

Wij vinden het belangrijk dat iedereen kan deelnemen aan de selectieprocedure. Heb je hierover nog specifieke vragen of noden mail ons dan even: recruitmentcenter@randstad.be.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht